Jure Čuk razkriva, kako WOOP! z majhno ekipo dosega uspeh [POINT OUT Weekly #97]

Jure Čuk razkriva, kako WOOP! z majhno ekipo dosega uspeh [POINT OUT Weekly #97]

Kako z majhnim budžetom in ekipo doseči veliko?
O tem smo v novi oddaji POINT OUT Weekly vprašali Jureta Čuka, vodjo digitalnega trženja v trampolin parku Woop!

Vsebina oddaje:

1:27 — Kako je organizirana vaša ekipa?
3:30 — Kakšne strategije in taktike si postavite za začetku leta?
5:05 — S kakšnimi začetnimi ovirami ste se srečevali?
7:35 — Katere aktivnosti najbolj učinkujejo pri oglaševanju parka Woop!?
8:42 — Preko katerih kanalov ogalšujete?
10:35 — Kako gradite svojo skupnost in posledično kako upravljate "community management”?
11:54 — Kako poteka sodelovanje z influencerji?
17:15 — Kakšne projekte načrtujete v prihodnosti?
18:29 — Kako ustvariti dober brand?
20:00 — Nasvet, kako z majhno ekipo uspeti.

Uporabne povezave, ki so bile omenjene v videu:
Spletna stran Dunking Devils (https://www.dunking-devils.com/)
YT-kanal parka Woop! (https://www.youtube.com/channel/UCUlY2BvlLw2yUypFtwwhkkw)
FB-stran Woop! (https://www.facebook.com/woopljubljana/)
IG Woop! (https://www.instagram.com/woopljubljana/?hl=en)

O oddaji POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

#poweekly #digitalmarketing #woop

point outpoint out weeklydigitalni marketing

Post a Comment

0 Comments